Gå till innehåll

Ny tjänst skapar mer luft i kalendern för ditt företag

Nu blir det enklare att hålla koll på ditt företags och dina medarbetares tjänstepensioner och försäkringar. Med vår nya kostnadsfria tjänst Skandia Företag, som har tagits fram tillsammans med våra kunder, får du en bra översikt med all information samlad på en plats och du kan snabbt och enkelt göra ändringar.

Skrivbord med läsplatta på

Läs mer om Skandia Företag

Att hålla god koll på och ta hand om administrationen för varje enskild medarbetares tjänstepension och försäkringar är av stor betydelse för alla företag, men också ofta en tidstjuv.  

 Som arbetsgivare får du nu mer luft i kalendern då vår nya tjänst bidrar till en effektivare vardag där mer tid kan ägnas åt annat än just administration, säger Josefine Lundkvist, företagsrådgivare på Skandia.

 Du sparar tid och slipper skicka iväg mejl och fylla i blanketter, fortsätter Josefine. 

All information på samma plats

Skandia Företag samlar all information på en plats: allt från ditt företags senaste ärenden och fakturor, till en bra översikt över alla era försäkringar och tjänstepensioner.  

Du kan också snabbt och enkelt göra ändringar som rör dina medarbetare, som att till exempel ändra löner eller lägga till en nyanställd. Om en medarbetare saknar en viktig försäkring kan du snabbt åtgärda det, och via tjänsten kan du också lättare förtydliga värdet av alla förmåner till dina medarbetare. 

 Ledmotivet är att det ska vara enkeltDu kan logga in på tjänsten när det passar dig, ni kan vara fler administratörer och om du har några frågor eller funderingar kan du chatta direkt med vår kundservice, avslutar Josefine. 

Snabb och enkel administration för ditt företag

Andra läser också om

Till nyhetsarkivet