
Har du fått ett automatiskt telefonsamtal från oss?
Just nu testar vi ett nytt sätt att komma i kontakta dig som kund där vi ringer upp automatiskt för att erbjuda möjligheten att boka rådgivning. Vi förstår att det kan väcka frågor och är nytt sätt att bli kontaktad på. Men oroa dig inte, det är en legitim kontakt från oss och helt i sin ordning.
Vi vet att pension och försäkringar inte alltid hamnar högst upp på att göra-listan. Eller så ligger de där i bakhuvudet – saker man vet borde tas tag i, men som inte blir av. Varför inte avsätta lite tid och gå igenom det tillsammans med oss? Det erbjuder vi, ditt pensionsbolag, som en service till dig. För oss är det viktigt att du har rätt skydd utifrån din livssituation och en pensionsplan. Därför vill vi erbjuda dig en kostnadsfri rådgivning.
Enkelt sätt att boka möte
För att komma i kontakt med dig och boka in ett möte anlitar vi företaget Wiraya. De hjälper oss att kontakta våra kunder genom att ringa automatiska telefonsamtal – ett enkelt och smidigt sätt att boka ett rådgivningmöte.
Hur går det till?
- Du som kund får ett automatiskt telefonsamtal från något av dessa nummer: 0850929438 eller 0850929440
- Vi läser upp ett automatiskt meddelande där du får möjlighet att boka ett kostnadsfritt möte med våra pensionsrådgivare. Observera att vi inte kommer att be dig identifiera dig med BankID eller säkerhetsdosa i det här läget.
- Om det automatiska samtalet bryts, eller inte besvarades, skickar vi ett SMS från något av dessa nummer: 46850929439 eller 46850929441 om att vi varit i kontakt med dig med förslag om att boka ett möte (se exempel på sms nedan).