Torsdagen den 18/9 kl 23.00 genomför vi underhåll av våra system vilket tillfälligt kan begränsa tillgängligheten till våra produkter och tjänster. Arbetet förväntas vara utfört kl. 01.00 fredag 19/9.

Gå till innehåll
  • Vilka valutor du kan betala i beror på till vilket land betalningen ska skickas. Skandia tillhandahåller olika valutor men dessa varierar från land till land. Det kan även hända att utbudet förändras, t.ex. beroende på oroligheter i ett land eller en valutasort. Det medför att vi kan behöva stänga ner ett land eller en valuta tillfälligt. Aktuella länder och valutor som du kan välja hittar du i utlandsbetalningsflödet i din internetbank:

    1. Logga in
    2. Välj menyvalet Betala, Utlandsbetalningar och Skicka utlandsbetalning
    3. Öppna flödet registrera utlandsbetalning och ange land
    4. Aktuella valutor visas till angivet land