Gå till innehåll
Fyra gröna paraplyer

Våra digitala tjänster

Det ska vara lätt att sköta administrativa ärenden digitalt hos oss  – både för dig som företagskund och för dina medarbetare.

  • Logga in för enkel administration 
  • Medarbetarna gör val digitalt
  • Bra översikt

Logga in för enkel administration

På internetkontoret administrerar du som arbetsgivare enkelt dina medarbetares pensioner och försäkringar hos oss – allt samlat på ett ställe. 

Den digitala adminstrationen är kostnadsfri och ger dig bra översikt av företagets försäkringar, avtal, fakturor och kontakter. Du kan också enkelt hantera personaladministration: anmäla när medarbetare får ändrad lön, är sjuka, börjar eller slutar på jobbet.

Du bestämmer själv vilka inom företaget som ska ha tillgång till internetkontoret. Säkerheten är hög: användare identifierar sig genom mobilt BankID, BankID eller certifikat. 

Ansökan internetkontoret

Testa internetkontoret – demo

Digital rådgivning

Vi ger digital rådgivning åt dina medarbetare som har något av våra tjänstepensionspaket.

Medarbetarna gör sina tjänstepensionsval genom att svara på frågor i en digital guide: de väljer hur pengarna ska placeras och om de vill ha efterlevandeskydd för sin familj. Baserat på familjesituation och ekonomiska behov ger vi anpassade råd. Valen signerar de enkelt med hjälp av mobilt BankID eller BankID.

Löneväxla digitalt

De medarbetare som löneväxlar kan göra sina individuella val online hos oss: med hjälp av vår digitala plattform kan de bestämma hur de vill placera sina inbetalningar och hur stort belopp de vill sätta av per månad. 

Valen signerar medarbetarna enkelt med hjälp av BankID eller mobilt BankID.

Löneväxling – byt lön mot extra pension

Våra rådgivare hjälper dig vidare

  • Kostnadsfri företags­råd­giv­ning som utgår från ditt företags behov och önskemål
  • Med rätt personalförmåner blir du en attraktiv arbetsgivare
  • Våra kunder ger vår rådgivning 5,3 av 6 i betyg*
Boka rådgivning

*Kund­nöjdhet vid råd­givning i genomsnitt i vår senaste årliga kund­undersökning (2016).